03:04 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ال جی

ورود شبکه ۵G به ایالات متحده آمریکا
پایگاه خبری راد: اپراتور اسپرینت به تازگی از راه اندازی و برقراری شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G در چهار شهر از ایالات متحده آمریکا خبر داده است.
شبکه ۵G در استرالیا برقرار شد
پایگاه خبری راد: بزرگترین اپراتور مخابراتی استرالیا به تازگی اعلام کرده است که شبکه نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) در این کشور به مرحله راه اندازی و برقراری کامل رسیده است.
اچ‌تی‌سی هم گوشی ۵G معرفی می‌کند اما...
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی (HTC) قصد دارد از یک مدل گوشی جدید مجهز به فناوری ۵G در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی کند اما تحلیلگران بر این باورند که طبق روال سال های گذشته این شرکت، از این محصول نیز استقبال چندانی نخواهد شد.
معرفی همه گوشی‌های ۵G در جهان
پایگاه خبری راد: در این گزارش به معرفی مختصری بر همه شرکت‌های سازنده موبایل مختلفی که پیشتر اعلام کرده بودند به معرفی و عرضه گوشی هوشمند مجهز به شبکه اینترنت ۵G اقدام می‌کنند، خواهیم پرداخت.
چرا نباید گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G بخریم؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان خطاب به کاربران و علاقمندان به محصولات تکنولوژی، توصیه کرده‌اند که به دلایل متعددی فعلا باید در خریداری گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G دست نگه دارند.
کارت حافظه گوشی‌ها هم باید مطابق شبکه 5G باشد
پایگاه خبری راد: به تازگی کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی جدیدی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ بارسلون رونمایی شده است که علاوه بر سرعت بیشتر، مصرف باتری کمتری خواهد داشت.
تحول علم پزشکی با اینترنت 5G
پایگاه خبری راد: عمل جراحی موفقیت آمیزی که در آن یک جراح چینی توانست از راه دور و تنها با استفاده از اینترنت پرسرعت 5G و دو بازوی مکانیکی هوشمند، یک حیوان را عمل کند، موجب شده بسیاری باور کنند که توسعه این فناوری می تواند کمک بسزایی به پزشکی و خدمت به بشریت کند.
گران‌ترین گوشی سامسونگ به ۵G مجهز می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکی از آن است که نسل آتی گوشی پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ ایکس، در نسخه ۵G عرضه خواهد شد.
صعود محکم دلار
پایگاه خبری راد: با پیش‌بینی صندوق بین المللی پول از کاهش نرخ رشد اقتصاد جهانی، دلار در برابر همتایانش در مسیر صعودی قرار گرفت.
باتری خودروهای تسلا چینی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: بر اساس اظهارات منابع آگاه، شرکت خودروسازی تسلاموتورز به منظور تامین باتری مورد نیاز کارخانه اختصاصی تولید خودروهای برقی تسلا در شانگهای با یک شرکت چینی یک قرارداد همکاری امضا کرده است.
اینترنت ۵G بازار راکد گوشی‌های هوشمند را نجات می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت چینی شیائومی به تازگی اعلام کرده است که فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G می‌تواند بازار راکد گوشی‌های هوشمند را نوسازی و احیا کند.
فناوری تشخیص چهره ۳۸ درصد از گوشی‌ها خطا می‌کند
پایگاه خبری راد: فناوری تشخیص چهره و احراز هویت هوشمند حدود نیمی از گوشی‌های هوشمند برندهای مختلف درست کار نمی‌کند.
پنج فناوری نوین حاکم بر نمایشگاه CES ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: به گفته تحلیلگران نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹ بیشتر از هر چیز دیگری، میزبان رونمایی از محصولاتی خواهد بود که حول محور پنج نوع فناوری جدید خواهند چرخید.
معرفی نخستین مودم اینترنت ۵G
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود که شرکت دی‌لینک قصد دارد از نخستین مودم‌های اینترنتی مجهز به شبکه ۵G خود در جریان نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹ رونمایی کند.
گوشی تاشوی ال‌جی کِی معرفی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر ال جی به احتمال زیاد در سه ماهه سوم سال 2019 میلادی معرفی و رونمایی خواهد شد.